Arabako antzinako musika asteko egitarauaren barruan
Armonía Concertada: María Cristina Kiehr | Jonathan Alvarado | Ariel Abramovich
"En el Divino Aposento"
María Cristina Kiehr sopranoari buruz hitz egitea antzinako musikaren erreferente biribil bati buruz hitz egitea da. Aitzindari argentinar hori ahotsa jarri zuen handienen zerbitzura eta honako errepertorio hau interpretatzeko modua aldatzen lagundu du; Jonathan Alvaradori buruz hitz egitea, berriz, artista garaikideen aldatzeko eta egokitzeko erraztasunaz eta etorkizunaz hitz egitea da; azkenik, Ariel Abramovich-i buruz hitz egitea teknika garbi-garbia eta sentiberatasun apartekoa duen musikari bati buruz hitz egitea da; izan ere, irudimena eta ezagutza baliatuz, Abramovich-ek gogotik berrikusi ditu ohiko musika-proposamenak.
Argentinako hirukote horrek Errenazimentuko konpositorerik handienetako bati, Antxietaren garaikide izan zen Josquini, eskainitako programa eskainiko digu, bertsio “zifratuan”, hau da, ahotsez eta musika-tresnez lagundurik.
ARMONÍA CONCERTADA
María Cristina Kiehr, sopranoa
Jonathan Alvarado, tenorra
Ariel Abramovich, esku-bihuelaren jotzailea
Josquin des Prés (h. 1450-1521)
Nymphes, nappés, 6tan
Kyrie, de la Misa Fortuna Desperata, 4tan
Praeter rerum seriem, 6tan
Mille regretz, edo Jusquinen laugarren tonuko Enperadorearen abestia, 4tan*
Benedictus, de la Missa Mille regretz, 3tan**
Confiteor, obrako Kredeokoa, 4tan
O Bone Jesu, obrakoa, 4tan, Juan de Anchieta (h. 1450-1523)
Kyrie de la Missa Adieu mes amoursobrakoa, 4tan, Francisco de Peñalosa (h. 1470-1528)
Lehen tonuko Fantasia, 4tan
O intemerata virgo, 4tan
Stabat Mater dolorosa, 5etan
Nymphes de Bois, 5etan
Bertsio guztiak Armonía Concertada taldearenak dira, pieza hauek izan ezik:
* Luis de Narváez, Los seis libros del Delfín de Música (Valladolid, 1538)
** Miguel de Fuenllana, Orphenica Lyra, (Sevilla, 1554)